23. 8. 2016

Som späť?+ info

Ahojte! Hlásim sa po 8 mesiacoch. Áno, až po ôsmich mesiacoch. Ospravedlňujem sa, že som tak dlho nevydala článok. A čo sa vlastne stalo? Prečo som nevydávala články?





Jednoducho, už ma to prestalo baviť. Posledné mesiace (november, december 2015) už som sa snažila vydávať čo najviac ale už ma to pomaly prestávalo baviť. Tak som to jednoducho nechala tak. No cez tieto letné prázdniny som nad blogom uvažovala, či sa vrátiť späť a opäť písať. A nakoniec som späť. 
A ako budem vydávať články a o čom budú?



Budem sa vydávať jeden článok do týždňa (poprípadne dva ak budem mať čas). Články budú (ako aj boli) väčšinou zamerané na kozmetiku, oblečenie poprípadne seriály alebo nejaké ''random'' články. Teraz si idem trošku zmeniť dizajn blogu (pretože mám ho ešte z vianoc haha). Tak dúfam, že sa vám môj ''nový'' blog bude páčiť! Zajtra alebo pozajtra vyjde nový článok. :-)


xoxo Nellyssa

4 komentáre:

Ďakujem za každý komentár. ♥