27. 12. 2015

What I got for Christmas 2015?

Ahojte! Dúfam, že ste si užili vianoce! Vianoce ubehli ako voda a dnes tu už mám posledný článok z vianočnej série článkov. Minulý rok som tiež písala článok o darčekoch.
Tento článok  prosím neberte ako formu vychvaľovania. :-) 


Prvý darček ktorý tu mám je tento úžasný set od Dove. Ja značku Dove zbožňujem a vždy si od nej kupujem sprchový gél. Tento set obsahuje telové mlieko, sprej a sprchový gél. Všetky tri tiež voňajú úžasne!




Pleťové masky z Avonu vždy potešia! Veľmi rada používam Planet spa pleťové masky. Táto je hĺbkovo čistiaca maska a čistí póry. Pretože sa mi micelárna voda od Garnieru už minula, pod stromčekom som si našla ďalšiu. Túto micelárku vám už ani nejdem predstavovať, mohli ste ju vidieť vo viacerých mojich článkoch. A od mojej super kamarátky Maťky som dostala krásne voňajúci krém na ruky s vôňou kakaového masla. Síce veľmi sladké vône nemusím, tento krém vonia vážne skvelo. :-)





Pod stromčekom som si našla aj ďalšiu voňavku Little Black Dress- už druhú. Čiže mám ďalšiu voňavku do zásoby. :D Pod stromčekom som si tiež našla sprej od Fa. Vonia krásne.
S balíkom ktorý mi mamina objednala z internetu mi prišiel vzorček zubnej pasty na bielenie zubov. Ešte som ju neskúšala ale raz ju skúsim či bude fungovať.





Kefka špirály

Ako som už písala vo christmas wishliste, veľmi som potrebovala nejakú kvalitnejšiu špirálu. A videla som dosť kladných recenzií na špirálu Rocket Vollume od Maybelline tak som si od maminy vypýtala pod stromček túto špirálu. Priznám sa, že som ju ešte neskúšala ale v najbližšej dobe ju skúsim a potom by som chcela o nej i spraviť recenziu (pretože na mojom blogu veľa recenzií nenájdete).
Tiež som si pod stromčekom našla set na obočie, môj milovaný korektor Fit Me! a balzam na pery Baby Lips. Tento set na obočie je vážne skvelý, ja osobne používam obidva tiene- aj svetlejší aj tmavší. Korektor Fit Me! mám už druhý krát a je to môj obľúbenec. A balzam Baby Lips už pozná každý, úprimne, už som ďalší Baby Lips nechcela ale páčila sa mi farba tohto balzamu takže som si ho vypýtala pod stromček. Ja mám Sweet Apple (iní ma už nezaujal) a vonia prekrásne! :-)




Tiež od kamarátky Maťky som dostala krásny lak na nechty od Miss Sporty. Pod stromčekom som si našla lak proti štiepeniu a lámaniu nechtov začo som vďačná pretože moje nechty sú katastrofa (mala som zlozvyk obhrýzania nechtov ale našťastie, už si nechty nehryziem). A biely lak som dostala od kamarátky Radky.



Ja osobne milujem knihy od Johna Greena a veľmi som si priala túto knihu Nech Sneží. Už ju mám rozčítanú a musím povedať že ten prvý príbeh od Maureen Johnsonovej je vážne skvelý! A kedže sa blíži nový rok, diár na rok 2016 som potrebovala (pretože ja si všetko vždy musím zapísať), takže som zaňho veľmi vďačná.




Túto úžasnúúú krabičku som dostala od Radky. Sú v nej také lístky a je proste úplne nádherná som celá šťastná z nej. :D




V tom balíku, ktorú mi mamina objednala mi prišla aj kozmetická taštička od značky Maybelline. Pravdepodobne poputuje mamine pretože ju chcela.
Na mojom wishliste som (ako ste si mohli všimnúť) mala kefu Tangle Teezer ale bohužiaľ som ju nedostala (ani mi to nevadí) ale miesto nej som dostala takúto kefu proti elektrizovaniu vlasov pretože moje vlasy sa mi vždy elektrizovali z tej kefy ktorú som mala. No a takéto voňavučké mydlo som opäť dostala od kamarátky Radky :D.




Teraz sa presúvam na oblečenie. Ako prvé, čo som si pod stromčekom našla sú  vianočné ponožky. Tie nikdy nesmú chýbať haha! :D




Pyžamo nesmie chýbať.





Musím povedať, že z tohto darčeka som mala asi najväčšiu radosť (pravdaže, z každého darčeka som mala radosť a za každí darček som vďačná :-) ♥). Takéto papučky som vždy všade po obchodoch hľadala. Sú veľmi pohodlné, mäkkučké a rozkošné! Vzadu majú brmbolčeky s mašličkou.




Tento sveter mi moja teta objednala už dávnejšie ale ja som sa ho rozhodla neotvoriť a otvoriť si ho až na vianoce pretože to bol vlastne darček od nej na vianoce. :-)




A posledná vec ktorú tu mám je župan. Kedže je mi môj župan už malý, na vianoce som dostala nový.



A čo ste dostali vy? Ktorý z darčekov vás teší najviac?:-)
Ps: Ďakujem rodine a priateľom za skvelé darčeky. Veľmi si ich cením! ♥ :-)
xoxo Nellyssa







13 komentárov:

  1. Veľmi pekné darčeky :) Vidím, že Ježiško nám pod stromček doniesol rovnakú knižku :)

    thebeautyworldbysima.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dostala si plno krásných věcí, okouzlil mě ten župánek :D A knížka od Johna Greena, někdy si jí musím přečíst :)
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značku Dove taky miluju a ty papuče jsou parádní! Taky jsem si takové přála ^^
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné dárky a že jich nebylo málo co? :)

    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dostala jsi krásné dárky! :) Ten set od Dove by mi také udělal hroznou radost, protože Dove, stejně jako ty, miluju! A pak se mi moc líbí ty vánoční ponožky a bačkory. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Musím souhlasit, že ten pistáciový sprchový gel voní nádherně! :)
    Kendy’s world

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všetko maš veľmi pekné ale najviac sa mi pačili tie papuče.
    Mne sa veľmi páčia cude veci 😄😂😃

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné dárečky, moc se mi líbí ponožky, papučky a eybrow set od Catrice. Já dostala taky spoustu věcí od Avonu a Tangle Teezery.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár. ♥