4. 10. 2015

Haul: August and September

Ahojte! Vítam vás pri mojom prvom októbrovom článku. Ale to ide rýchlo čo? No a pre prvý októbrový článok som si pripravila Haul aka (ejkejej) Novinky za august a september (z názvu príspevku už asi viete). V septembri som vyhrala Back To School giveaway a to na blogu Ľúbezná z čoho som celá šťastná! Takže tu budú aj vecičky z tejto výhry. :-)
Už to nejdem dáko obkecávať a rovno idem nato.




KOZMETIKA


Čistiace mlieko 3 v 1 (Avon)- takže ako vždy začínam kozmetikou. Prvé tu mám toto čistiace mlieko. Tento produkt som vyhrala takže neviem koľko stojí. Musím povedať že toto je jediná vec ktorú som z výhry ešte neskúšala ale určite ho niekedy skúsim. :D
Cena: ?
Výhra



Krém na ruky (Balea)- krásne voňajúci krémik na ruky som si obstarala niekedy na začiatku augusta. Vôňa je nádherná kokosová čo je u mňa plus pretože kokos milujem! Keď som si ho kúpila, každú chvíľu som ho ňuchala pretože tá vôňa je úúúžasnáá! :D
Cena: 1,19€
Z: Dm drogérie



Anti-perspirant (Nivea)- každý, kto číta môj blog dlhšie vie že Nivea anti-perspirant (v skratke sprej) milujem! Nivea spreje majú nádhernú vôňu. Kto ešte nevyskúšal, musí skúsiť! Dlhšie vydržia ale určite nevydržia (ako je tam napísané) 48 hodín. To asi žiadny sprej.
Cena: okolo 2€-3€
Z: Tesca



Deodorant (Avon)- nádherné voňajúci deodorant premňa všetko dobre vonia ja viem :D ktorý som tiež vyhrala. Ja Little Black Dress vôňe zbožňujem. Ale musím priznať, že som ešte nikdy nevidela LBD deodorant ale iba voňavku. 
Cena: ?
Výhra



Voňavka (Avon)- a máme tu opäť LBD ale tentoraz voňavku! Ako som vám spomenula, krásne vonia a bla bla bla... Každopádne som veľmi šťastná že ju mám pretože som ju stále ňuchala v katalógu od Avonu. :D
Cena: ?
Výhra



Rúž (Essence)- tento rúž ste už mohli vidieť v obľúbencoch za Júl/August. Nádherná farba, absolútne neľutujem že som si ho kúpila. 
Cena: 2,49€
Odtieň: 007- Natural Beauty
Z: DM drogérie



Rúž (Avon)- na tento rúž som bola veľmi zvedavá. Je to jeden z rúžov z Hollywood Collection. Farba je pekná ale teraz cez zimu ho nejdem používať pretože mne sa tento rúž viac hodí na leto ako na zimu/jeseň. Má takú bronzovo-hnedú farbičku. Sú tam aj trblietky čo ja dáko na perách nemusím (skôr mám radšej matné rúže ako s trblietkami).
Cena: ?
Odtieň: Starlet Glamour
Výhra



Lesk na pery (Catrice)- musím povedať, že ja lesky nepoužívam ale tento je úžasný! Ešte som neskúšala Catrice rúže/lesky ale asi budem musieť! Má krásnu broskyňovú farbu, pekne vyzerá na perách. No proste nádhera.
Cena: 2,99€
Odtieň: 170 Peach Paradise
Výhra



Balzam na pery (Labello)- každý určite pozná balzam na pery od Labello. Síce som ho poznala ale vždy pri jeho kúpe som rozmýšľala či si ho kúpim či nie a vždy som dospela k názoru že si ho nekúpim. Ale keď už som mala konečne možnosť si ho vyskúšať bola som šťastná. No je to obyčajný balzam poznám aj lepšie balzamy, konkrétne tento je ten obyčajný bezvôňový balzam. Ale predsa, každý má iný názor.
Cena: ?
Výhra



Podkladová báza pod makeup (Essence)- moja prvá podkladový báza! Yaaay! Je skvelá! Táto báza sa môže dať samostatne alebo pod makeup. Ja ju používam samostatne kedže makeup ešte nepoužívam (veď mi ešte ani netreba). Škoda že má len 20 ml.
Cena: 3,59€
Výhra 




Lícenka (Essence)- ďalšia vec, na ktorú som sa nesmierne tešila (no vlastne som sa tešila na všetko vo výhre :D). Ružovučká lícenka ktorú teraz používam bežne.
Cena: 2,69€
Odtieň: 60 life's a cherry
Výhra 




Paletka očných tieňov (Avon)- a máme tu vec, na ktorú som sa zo všetkého tešila najviac! Táto paletka má pekné farby (najmä tú 3). Odtieň číslo 4 používam aj na obočie.
Cena: ?
Odtieň: Mocha Latte
Výhra



Laky na nechty (Miss Sporty a Catrice)- trošku som bola smutná keď mi dorazil tento lak na nechty od Miss Sporty, pretože mám taký istý lak doma takže mám doma dva také isté laky (paráda). Takže ho pravdepodobne darujem možno do giveaway. A druhý lak na nechty ma zas veľmi potešil. Bola som si ho kúpiť niekedy tento týždeň a je úžasný! Takúto farbu som zháňala všade ale nikdy nemali požadovanú farbu ktorú som ja chcela. Už mám vo ''wishliste'' ďalšie 3 laky od Catrice ktoré si hodlám kúpiť. Aktuálne mám na nechtoch tento lak a môžte ho vidieť na obrázkoch.
Cena: 1,79€ (Miss Sporty) a 2,59€ (Catrice) 
Odtieň: 462 (Miss Sporty) a 86 (S)wimbledon (Catrice)
Výhra+ DM drogéria




Štetce (Essence)- a posledné dve veci ktoré tu mám z kozmetiky sú tieto najúžasnejšie štetce na svete od Essence. Sú z kolekcie Make Me Pretty. Počula som o nich iba chválu takže prečo ich nekúpiť? Konkrétne mám štetec na obočie a na lícenku. Obidva štetce majú jemné štetinky, dobre sa s nimi pracuje a vypadajú skvele. Plus je dobré že štetec na obočie má tiež na druhom konci aj kefku na obočie. Musím aj ja pochváliť, ešte si pôjdem kúpiť niekedy tento mesiac z tejto kolekcie aj štetec na púder a na korektor.
Cena: 2,69€ (štetec na obočie), 3,29€ (štetec na lícenku)
Z: DM drogérie



OBLEČENIE

Ako prvú vec z oblečenia tu mám toto krátke tričko. Veľmi sa mi zapáčilo tak som si ho objednala. Je pohodlné a je to obyč. tričko s nápisom 41. 
Cena: 9,99€
Značka: H&M




Sveter z jemného úpletu
Cena: 14,99€
Značka: H&M



Legíny s otvorom na kolene 
Cena: 14,99€
Značka: H&M




Elastické nohavice
Cena: 14,99€
Značka: H&M




Šaty
Cena: 12,99€ (vo výpredaji)
Značka: H&M



Baleríny
Cena: 9,99€
Značka: H&M




Plátené čižmičky
Cena: 24,99€
Značka: H&M
Všetko oblečenie som si kúpila na e-shope H&M



INÉ 


Hodinky- tieto super hodinky som tiež vyhrala len škoda že nejdú. :(



Náhrdelník- stromový náhrdelník so vtáčikmi pravdepodobne poputuje mamine, kedže sa jej veľmi páčil. 


Tak to by bolo všetko z môjho Augustového/Septembrového Haulu, hádam sa vám článok páčil. 
A čo ste si vy kúpili cez tieto dva mesiace? Radšej nakupujete oblečenie či kozmetiku?

xoxo Nellyssa



9 komentárov:

  1. Co takhle vyměnit v hodinkách baterku? :-D
    Pěkné věci ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď vymením len my vo výhre prišli nefunkčné tak trošku som bola smutná. xD
      Ďakujem. :-)

      Odstrániť
  2. Ta rtěnka od essence má boží odstín, já mám červenou :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tú paletku od Avonu som chcela aj ja a ako tak pozerám tak si asi aj kúpim. :) Skvelý článok!
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ty laky jsou super!
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. som rada, že sa aspoň časť výhry páčila, ale nechápem prečo tie hodinky nejdú :( ja som tú krabicu balila oveľa skôr tak ešte vtedy išli a viem, že som sa rozčulovala, že stále tikajú a ja to stále počujem :D ale skús ísť do zlatníctva, ak sa bude dať vymeniť baterka tak ti to spravia aj za 2€, veľmi ma to mrzí :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Netráp sa tým, pôjdem vymeniť baterku.:D Nevadí. :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár. ♥