6. 8. 2015

What I'm packing to vacation?

Ahojte!
Kedže dnes odchádzame na dovolenku do Chorvátska, je tu článok čo si balím na dovolenku. Pôvodne mal článok výjsť včera lenže som si povedala že ho urobím dnes pretože som si myslela že ideme preč až piatok no, takže asi tak. Tento článok robím fakt narýchlo, lebo o pár hodín odchádzame. Články budú vychádzať pravidelne, niektoré mám už dopredu nastavené tak, aby vyšli v ten deň ktorý chcem. Budem sa snažiť chodiť na blog čo najčastejšie ale nie je to isté (predsa, som na dovolenke). A chcem vám ešte oznámiť že dňa 13.8 (presne o týždeň, takže v štvrtok) bude mať môj blog už 1 rok! Určite bude v auguste giveaway, ale až keď prídem z dovolenky. Tak to je konečne všetko, poďme nato!



Ako pri každom článku začnem kozmetikou.
Oriflame hydratačný krém-  krém, ktorý ste už mohli vidieť vo viacerých článkoch. Používam ho každý večer takže ho potrebujem.
Oriflame pleťová maska- tento produkt ste asi nevideli v žiadnom  článku. Občas si ju na začiatku dňa (podľa toho či mám čas) dám a musím celkom povedať že je dobrá.
Balea krém na ruky - so sebou si musím zobrať aj krém na ruky. Ako inak. Krásne vonia po kokose.
EOS- večne spomínaní EOS, každý hádam už ho pozná. Tento ktorý mám je Strawberry Sorbet. Dávam si ho na večer na pery. Takže tak ako krém od Oriflame, nemôžem ho nechať doma.
Mám: Strawberry Sorbet
Garnier micelárka- zabudnúť nesmiem ani na micelárku. Aktuálne používam túto od Garnier a je vážne, vážne, vážne výbornáá!





Essence Blush Up! lícenka- rozmýšľala som, či si lícenku zoberem so sebou ale nakoniec som si povedala že áno. Už o pár dní odchádza z predaja takže kto si ju chce kúpiť, bolo by načase.
Mám: 10 Heat Wave
Maybelline Affinimate púder- púder musím mať hádam všade. Kedže mám veľký problém s červeným nosom, musím si ho vždy zapúdrovať. :D Musím priznať, že prvý kozmetický produkt ktorý som si kúpila bol práve púder.
Mám: 20 Nude Beige
Maybelline Fit Me! korektor- tento korektor zbožňujem! Trošku drahší ale výborný.
Mám: ???
Avon korektor- neviem či je to korektor, či nie ale už ho mám dávno a používam ho na vyrášky.
Mám: ???




Astor gél na obočie- na fixáciu môjho obočia tu mám tento gél od Astoru.
Rimmel Brown This Way set na obočie- čo mi nemôže chýbať je aj set na obočie.
Mám: 003 Dark Brown
Catrice ceruzky na obočie- som s nimi spokojná. Určite odporúčam! 
Mám: 030 Brown-n-eyed Peas
Strúhadlo na ceruzky- ak bude treba.




Klieštiky- klieštiky na vytočenie rias sa tiež zídu.
Miss Sporty Pump Up Booster Mascara- síce Miss Sporty ako značku nemusím, tieto maskary od nich milujem! Berem si dve keby niečo.




Maybelline Baby Lips- tento Baby Lips je môj obľúbený z tej staršej obyčajnej kolekcie!
Mám: Cherry Me
Maybelline Baby Lips z kolekcie Eletro- čo si so sebou musím určite zobrať sú tieto dva Baby Lipsy z kolekcie Electro.
Mám: Berry Bomb (fialový) a Pink Shock (ružový)
Essence rúž- z cela nový rúž ktorý som si kúpila prednedávnom! Úplne je úžasný absolútne neľutujem že som si ho kúpila.
Mám: 07 Natural Beauty
Essence rúž- a druhý rúž od Essence ktorý si beriem je tento červený.
Mám: 02 All You Need Is Red




Nivea sprej- mohli ste vidieť v minulom článku.
Parfém- navoňavkovať sa treba vždy! :D
Suchý sprej na vlasy- tiež ste mohli vidieť v minulom článku
Antibakteriálny gél


OBLEČENIE

Tak tu máte pár obrázkov oblečenia, ktoré si beriem. :) Spodné prádlo+ topánky som nefotila takže to hádam nevadí. Ostatné veci ktoré si beriem nájdete v článku Travel by car- make-up, outfit+ my travel essentials

Šaty- H&M

Tielko- Gate

Tielko- H&M

Croptop- Gate

Šortky- H&M

Šortky- ???

Legíny- Tesco

Legíny- Tesco

Tričko- New Yorker

Plavky- Tesco

Plavky- ???

Plavky- Gate

Plavky- horná časť Tesco

Mikina- H&M
Legíny-???
CropTop- H&M
Tenisky- H&M


Tak to je všetko dúfam že sa vám takíto rýchly článok páčil. ♥
Ak chcete vedieť o viacerých veciach ktoré si beriem, kliknite SEM

xoxo Nellyssa


3 komentáre:

  1. Krásné věci, jak kosmetické tak i oblečení. Líbí se mi tvoje plavky a EOS balzám si chci také pořídit :)

    Beauty Products | Summer 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekná inšpirácia, čo si asi nezabudnúť na dovolenku :)
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár. ♥