6. 5. 2015

What's in my school bag?

Ahojte baby!

Trošku neskoršie ale ajtak som tu s novým článkom. What's in my school bag (čo je v mojej školskej taške) som chcela  napísať už dlhšie, ale nikdy som nemala chuť ho napísať. Ide sa nato!




Takto vypadá moja školská taška. 





Pravdaže, čo mám v taške vždy sú knihy/ zošity a peračník. To je nutnosť.



Ďalšiu vec ktorú mám v taške je aj notes, kde si značím, aký článok a kedy mám ho vydať. Mám tam aj iné veci ako môj ''wishlist'' alebo iné.



Pred niekoľkými dňami mi prišla aj kniha Denník odvážneho bojka 1 z čoho mám radosť. Pre mňa je to taká oddychová kniha. Keď sa v škole nudím, pár strán si prečítam.



Kedže horšie vidím do diaľky, v taške mi nemôžu chýbať aj okuliare+ môj zničený obal. 



V taške nosím aj nabíjačku, kebyže sa mi mobil vybije.



Pravdaže mám v taške aj desiatu s pitím.



Kozmetické nutnosti! Balzam na pery vždy ale vždy musím mať pretože bez neho som K.O. :D A aj korektor či tužku na obočie. A zabudla som odfotiť aj mini zrkadlo.



A posledné sú  veci, bez ktorých sa nezaobídem sú kľúče, vreckovky, karta na autobus, čip na obed, slúchadlá a ešte aj peňaženka.


Tak to je všetko. ♥ Už len zajtrajšok to vydržíme! :-) Kto nevidel, nezabudnite si kuknúť môj minulý článok

xoxo Nelly



2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár. ♥