27. 4. 2015

Photo diary: April

Ahojte baby



Na dnes som si pripravila (foto) článok. Bude to taká mini séria ktorú budem vydávať každý mesiac (ako obľúbencov) a bude to foto článok. Najskôr sa mi (úprimne) článok  nechcel robiť ale s čajíčkom v ruke si sadám k stolu a idem nato!















   

• čajíček+ kniha= dokonalý večer ♥ Čítame Hry o život- skúška ohňom ♥
• nedeľné ráno ♥










• yay, nová kniha- Divergencia! Je fakt úžasná!:) ♥
• banánové ovsené vločky s detox vodou a ovocím, proste mňamka ♥

























•čítkame ♥     
  •jar už je tu ♥








           








• taška, ktorú som výhrala na facebookovej stránke Fashop ♥
•s kamarátkou ♥


















                                                                                                                                                                                           


 •čakanie na autobus fakt neznášam -.- ♥
• healthy breakfast ♥









Tak to je všetko, hádam sa vám článok (foto) páčil, ak chcete vidieť viac fotiek z môjho života nezabudnite ma sledovať na Instagrame!
Kto nevidel nezabudnite si kuknúť môj -->Minulý článok! :)
Dnes sa s vami lúčim, páá!

xoxo Nelly

















10 komentárov:

Ďakujem za každý komentár. ♥