12. 3. 2015

TMI Tag

Ahojte baby!



Tento Tag ležal dosť dlho v konceptoch no tak som sa ho rozhodla spraviť. V tomto tagu je 50 otázok na ktoré idem odpovedať!
Ps: Včera (stredu) som mala narodeniny nabudúci týždeň alebo túto nedeľu vydám narodeninový haul. :)



1. Čo máš práve na sebe?
-Ružové tričko obyčajné, a dolnú časť pyžama (haha :D).

2. Bola si niekedy zamilovaná?
-Samozrejme.

3. Mala si niekedy ťažký rozchod?
-Nie.

4. Koľko meriaš?
-Myslím že 161cm. :)

5. Koľko vážiš?
-Vážim 39kg.

6. Nejaké tetovanie?
-Nemám ale v budúcnosti chcem.

7. Nejaký piercings?
-Nemám ani nechcem.

8. OTP?
-Trošku som si zisťovala na internete čo to znamená a je to vlastne One True Paring- Aký je môj obľúbení fiktívny pár. Mám ich viacej- Hazel a Augustus♥, Tris a Four♥ a Katniss a Peeta♥.

9. Obľúbený seriál?
-V poslednom čase som si obľúbila seriál PPL (Pretty Little Liars). Každému doporučujem!:)

10. Obľúbená skupina?
-Coldplay alebo Linkin Park.

11. Niečo ti chýba?
-Teraz nič.

12. Obľúbená pieseň?
https://www.youtube.com/watch?v=F3hTW9e20d8
https://www.youtube.com/watch?v=X2D7BcyxRY4
https://www.youtube.com/watch?v=n6z8Iuzd68A
:3

13. Koľko máš rokov?
- 13.

14. Znamenie horoskopu?
-Kedže som mala včera narodeniny, som ryba.

15. Ako by mal vypadať tvoj ideálny partner?
-Asi pekný a slušný. :) A hlavne nie nejaký namyslený s prepáčením sprosták.

16. Obľúbený citát?
-,,Som nežný, som krutý ale som život. Plačeš? I v slzách je sila. Tak choď a ži.'' -John Lennon

17. Obľúbený herec/čka?
-Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Lucy Hale, Ashley Benson, Shailenne Woodley, Ansel Elgort, Dylan O'Brien... ♥

18. Obľúbená farba?
-Čierna, ružová, modrá a žltá.

19. Hlasná hudba alebo tichá?
-Hlasná.

20. Kam ideš, keď si smutná?
-Idem medzi ľudí, nemám rada samotu. :)

21. Ako dlho si vo sprche?
-Väčšinou 30 minút :D

22. Ako dlho ti ráno trvá sa nachystať do školy?
-Hodinu.

23. Už si sa niekedy bila?
-Áno.

24. Zapnúť?
-Počítač.

25. Vypnúť?
-Televízor.

26. Dôvod prečo si sa pridala na youtube/blog?
-Baví ma písať o kozmetike a tak a chcela som sa stať ''blogerkou''.

27. Obavy?
-Budúcnosť.

28. Posledná vec ktorá ťa rozplakala?
-Film-som strašná citlivka za všetko sa rozplačem. :D

29. Komu si naposledy povedala že ho ľúbiš?
-Neviem. (forever alone)

30. Význam tvojho Youtube/Blog mena?
- Kozmetický blog. :)

31. Posledná knižka ktorú si čítala?
-Hry o život.

32. Knižka, ktorú práve čítaš?
-Hry o život: Skúška ohňom a Malé klamárky: Zlomyselné.

33. Posledná show/seriál ktorý si pozerala?
-PPL.

34. Posledná osoba s ktorou si hovorila?
-Môj brat.

35. Aký vzťah je medzi tebou a osobou ktorej si naposledy písala?
-Sme spolužaci a je to môj kamarát... :)

36. Obľúbené jedlo?
-Milujem špagety a rezeň.

37. Miesto ktoré chceš navštíviť?
-Fúha je ich viac: New York, Los Angeles, Toronto, Paríž, Londýn, Tokio, Praha...

38. Posledné miesto kde si bola?
-Teraz som doma a predtým som bola v škole.

39. Si zamilovaná?
-Možno. :)

40. Koho si naposledy pobozkala?
-Nikoho.

41. Kedy si sa naposledy urazila?
-Včera.

42. Obľúbená príchuť sladkosti?
-Tutti Frutti alebo jahodová.

43. Hraješ na nejaký hudobný nástroj?
-Nie.

44. Obľúbený šperk?
-Nemám žiadny.

45. Posledný šport ktorý si hrala?
-Vybíjaná.

46. Poslednú pieseň ktorú si spievala?
https://www.youtube.com/watch?v=F3hTW9e20d8

47. Obľúbená sociálna sieť?
-Snapchat a Facebook.

48. Už si ju niekedy použila?
-Áno.

49. Koho si naposledy objala?
-Radanku.

50. Kto by mal urobiť tento tag ďalší?
-Tagujem Moni z blogu (TU)! :) Ak to spravíš Moni budem rada.

Hádam sa vám článok páčil! ♥
♥Každý komentár, sledovanie či pozretie poteší!♥

xoxo Nelly

1 komentár:

  1. Máme toho dost společného jak se na to tak dívám :D
    http://blondegabi.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár. ♥