8. 3. 2015

Review: Pump Up Booster Mascara

Ahojte baby!

Na dnes som si pre vás pripravila recenziu na špirálu od Miss Sporty- Pump Up Booster Mascara. Značku Miss Sporty som obchádzala pretože ma nikdy ich produkty či obali neoslovili. No a ako som vôbec dostala k tejto riasenke? Spýtala som sa mamky akú riasenku používa a povedala mi presne túto. Dlhšie som hľadala riasenku ktorá mi bude vyhovovať a tu ju máte. :-)



Na stránke Miss Sporty som čítala, že táto riasenka posilňuje rast vďaka vyživujúcemu zloženiu a dlhodobým používaním uvidíte že riasy zostanú ďaleko krajšie ako predtým. Predlžuje a maximálne zväčšuje objem. Veľká kefka precízne nalíči každú riasu a nadvihne riasy až o 70%. Dlho vydrží a neopadáva.


Môj názor naňu?
BOMBA! Je úžasná a stále si ju kupujem a aj si ju stále kupovať budem. Pravdaže keď je úplne nová je dosť mokrá a na kefke sa riasenky drží až veľa. Ale potom je už skvelá!

HODNOTENIE
Pozitívne:
+kefka
+objem
+riasy nezlepuje
+dizajn 
+čierna farba
+odličovanie riasenky
+cena

Negatívne:
-otláča sa o viečko

-Je veľmi dobrá, dobre sa s ňou pracuje pretože je veľká. Dodáva objem a mihalnice nezlepuje. Páči sa mi aj dizajn, je fialová s zlato-orandžovým nápisom. Riasenka má čiernu farbu . Mne sa táto riasenka dobre odličuje (určite nie každému), čo je u mňa +. Stojí 3,49€ (95,27 CZK). Kedže každý produkt má aj svoje mínus aj táto riasenka ho má.  Keď si ju dávam na riasy otlačí sa mi o viečko ale pre mňa žiadny problém odlíčim si ju pomocou tyčinkou do uší.




A ešte poslednú vec tu máte ukážku riasenky na mihalniciach.


 Oko bez riasenky.



Jedna vrstva na horných mihalniciach.


Viac vrstiev na horných mihalniciach+ riasenka na dolných mihalniciach+ natočené horné mihalnice.



Dávam jej 5 kvietkov z 5!:)

Aká riasenka je vašim obľúbencom? :-) Dajte mi vedieť dole do komentu.
Každý komentár, sledovanie či pozretie poteší!♥
-->Minulý článok


xoxo Nelly




2 komentáre:

  1. Na tuto řasenku jsem taky dělala recenzi :) Souhlasím s tebou, řasenka je dobrá, ale má hrozně nepraktický tvar a pořád padá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nebyla nejhorší, ale hrozně mi vadilo, jak jsem jí měla vždycky pod okem. Vypadala jsem jak černoušek:D Teď mám jednu od Essence a ta mi vyhovuje.
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár. ♥