18. 3. 2015

Birthday Haul

Ahojte baby!


Juhú je tu stred týždňa!Síce pre mňa niečo hrozné. Nech už sú prázdniny! Vôbec sa na tento týždeň neteším iba na Rezistenciu (Insurgent) na ktorý idem v sobotu. ♥ Ide niekto naňu do kina? Dobre stačilo by sťažovania ideme radšej na článok ktorý bude Haul- Birthday Haul (čiže narodeninový haul). Tie ceny ktoré budem vedieť vám napíšem a ktoré nie, bohužiaľ nenapíšem.

Začnem KOZMETIKOU






Ako prvý darček tu mám korektor od Astoru- Perfect Stay. U veľa blogeriek/youtuberiek som videla pozitívny ohlas k tomuto korektoru tak som sa chcela skúsiť presvedčiť. No a myslím si, že je super aj keď som urobila chybu že som si vybrala najsvetlejší odtieň.
Mám: 001 Ivory (asi som si mala vybrať 002...)
Cena: 4,30€
Z: www.parfums.sk
Dostala som od: rodičov





Ďalší produkt od Astoru tu mám Brow Gel. Je to gél na obočie a je oveľa lepší ako ten od Miss Sporty.  Škoda je že je malý (5 ml).
Cena: 2,97€
Z: www.parfums.sk
Dostala som od: rodičov






 Čo som si určite chcela kúpiť je mini set od Rimmelu- Brow This Way. Tento set obsahuje vosk, púder, obojstranný štetec a kefku na rozčesávanie. Je fakt úžasný len škoda je že tento set má len tmavý odtieň (takže blondínky majú smolu :( ).
Mám: 003 Dark Brown
Cena: 3,30€
Z: www.parfums.sk
Dostala od: rodičov






Dostala som aj rúž od Rimmelu- Lasting Finish. Na fotke vypadal trošku inakšie ako v skutočnosti z čoho som bola trošku sklamaná ale keď som si ho dala na pery vypadal krásne (aj vypadá)! S rúžom som spokojná a plánujem si ho kúpiť ešte raz ale inú farbu.
Mám: 206 Nude Pink
Cena: 2,90€
Z: www.parfums.sk
Dostala som od: rodičov





Garnier- už viete o akú vec sa jedná? Áno, je to micerálna voda ktorá je úžasná ale fakt fakt úžasná. Jeden krát som mala micerálnu vodu od Biodermy a myslela som si, že je najlepšia no tom som neskúsila túto od Garnieru. Môžte si s ňou odlíčiť tvár, pery ale aj oči. Nielenže aj odličuje ale aj pleť čistí a zkľudní.
Cena: 6,31€
Z: www.parfums.sk
Dostala som od: rodičov



A posledná vec ktorú som dostala z parfums.sk (dostala som od rodičov ale kúpená je z parfums) je tento štetec na makeup. Má strašne jemné štetiny a celkovo sa dobre nanáša. Cena je podľa mňa super, tento štetec od Brushartu nieje drahý.
Cena: 1,90€
Z: www.parfums.sk
Dostala som od: rodičov



Tento krásny ružový lak som si vždy chcela kúpiť no a nakoniec mi to kúpila moja úžasná kamarátka Hanka! Je trochu menší (má 8ml) ale vôbec mi to nevadí. Krásne lakuje aj pekne vyzerá na nechtoch proste bomba! Je od Rimmelu- 60 second.
Mám: 323 Don't Be Shy
Z: DM drogérie
Dostala som od: kamarátky Hanky







A ďalšie tri krásne laky mám od mojich kamarátok. Značka Miss Sporty, Juli Rosse a Pupa. Od Miss Sporty a Juli Rosse mám doma také isté laky len v inej farbe a od Pupy som laky ešte neskúšala tak uvidíme!
Dostala som od: kamarátok Maťky , Radky a Julky.

Strúhadlo na tužky od Essence je tiež dosť podarené. Dobre strúha a už viac neviem čo k nemu povedať. :D
Z: Dm drogérie
Dostala som od: Maťky





Konečne mám všetky Baby Lips! Chýbalo mi len Cherrry Me a Mint Fresh. K Baby Lipsom sa veľa rozkecávať nejdem, pretože som o ňom už písala či už TU alebo TU.
Mám: Cherry Me a Mint Fresh
Cena: 2,19€
Z: Dm drogérie
Dostala som od: Hanky a Radky





Trošku som sa túlila po dm-ku a natrafila som na tento balzam tak čo si ho nezobrať. Celkom pekne vonia a hydratuje. Som aj rada že som si ho kúpila. :) Je od Rimmelu.
Mám: 010 Clear
Cena: 2,19€
Z: Dm drogérie
Dostala som od: odomňa :D :D





Čistič štetcov od Ebelin určite každá blogerka pozná. Skúšala som ho a zmyje aj keď niečo na štetcoch ostane samozrejme.
Cena: 3,99€
Z: Dm drogérie
Dostala som od: odomňa




Tú špinku si nevšímajte, je to od korektoru.. :D
Chcela som skúsiť aj bielu tužku od Essence-Kajal Pencil.
 Hádam bude dobrá, otestujeme a uvidíme!
Mám: 04 White
Cena: 1,19€
Z: Dm drogérie
Dostala som od: odomňa




Stále a stále to isté čo? Zas vám predstavujem špirálu od Miss Sporty- Pump Up Booster. Milujem túto špirálu a písala som o nej aj recenziu tak kto nevidel môžte sa kuknúť.
Cena: 3,49€
Z: Dm drogérie
Dostala som od: rodičov




A posledný kozmetický produkt tu mám voňavku od Halle Berry- Reveal. Najkrajšia voňavka ktorú som kedy mala! Ako som ju dostala som ju stále ňuchala (:DD).
Dostala som od: kamarátky Hanky



OBLEČENIE


Tí, ktorý ma poznajú osobne vedia ako milujem batmana. Už mám legíny Batman, tričko Batman a k nim mi pribudol sveter Batman. Všade Batman.. :D

Cena: 19,99€+poštovné= okolo tých 23€
Z: www.fashop.sk
Dostala som od: starkej




Ďalšie tu mám obyčajné šedé legíny ktoré som si pôvodne chcela kúpiť v H&M ale zbadala som ich aj v F&F tak som si ich zobrala (ale bol to darček od rodičov :D)
Cena: myslím že 8€
Z: F&F
Dostala som od: rodičov




A ďalšia vec z F&F a to sú tenisky! Keď som ich uvidela hneď boli v košíku.
Z: F&F
Dostala som od: rodičov


OSTATNÉ

Dostala som aj vonnú zmes. Dáte to vlastne do misky aby sa vôňa uvoľnila a vonia to krásne!
Dostala som od: kamarátky Radky
Z: F&F



Vec, ktorú som 100% chcela je diár aby som si mohla zapisovať články kedy mám ktorý vydať. Je to obyčajný diár nič viac nič menej.
Z: Tesca
Dostala som od: starkej



Peňaženka- yay! Po 7 rokoch nejaká peňaženka aj keď by som to peňaženku nenazvala. Ale som z nej rada ako aj z ostatných darčekov.
Dostala som od: Hanky



A ešte úžasný darček ktorý ma istotne potešil je kvetináč s kvetom (fialkou). A hlavne ten kvetináč lebo je to Batman kvetináč (lol všade Batman). Nádherné♥♥
Dostala som od: Julky

A ostatné darčeky ktoré som nefotila: podprsenky, sladkosti, peniaze, priania, panáčika Elvisa (:D) a náramok.

Hádam sa vám článok páčil! Fú Haul mi vždy dá zabrať.
A čo vy? Kedy máte narodeniny? Čo by ste si priali?
xoxo Nelly





11 komentárov:

  1. Narodeniny mám presne o týždeň ♥♥♥ Ale už dom dostala predčasne mobil :D (takže od rodičou už nečakam nič veľké) Ale chcem sladkosti :D :D http://zidozimekablog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý haul! :3 niektoré vecičky mám a som s nimi spokojná, takže verím že budeš aj ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tu fialovou řasenku jsem měla. Pod okem se docela rozmazává, tak si na to dej pozor. :)
    Jinak všechno nejlepší. :)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten korektor od Astoru zbožňujem! :) ja mám práveže ten bledší odtieň, ktorý mi akurát sedí, keďže mám bledšiu pleť. Akurát sa chystám kúpiť si ten čistiť štetcov :) dúfajme čo to zmyje z mojich zaprášencov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa ho vyskúšať! :) Trošku ma to mrzí že som si vybrala zlý odtieň... :/ Čistič štetcov od Ebelin je super! :)

      Odstrániť
  5. Korektor od Astor je perfektný, mám to tiež v odtieni ivory a používam ho ako rozjasňovač pod oči. úžasne kryje a drží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No ty si toho ale dostala :D Každopádne, prajem všetko NAJlepšie a uži si to množstvo skvelej kozmetiky! ;) Ja mám narodky až v októbri :((
    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! :3 Uf tak ešte musíš počkať dlhšie :/

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár. ♥