21. 2. 2015

What's in my phone?

Ahojte!

Po týždni som tu opäť s novým článkom! Síce nieje o kozmetike, ale hádam sa vám ajtak bude páčiť. Kozmetický článok už mám rozpísaný, ale ešte neviem kedy ho vydám. Tak poďme nato!





Ja mám mobil Samsung Galaxy Core LTE. Je v bielej farbe a je celkom dobrý. Trošku je obitý (hádam to na fotkách nevidno a ak áno, tak sa ospravedlňujem).





Takto vypadá moja uzamykacia obrazovka (lock screen). Obrázok je čerpaný z We♥It. Samsung mám zablokovný na vzor.






A takto vypadá moja domovská obrazovka hneď po odomknutí. Dosť používané aplikácie mám rozdelené do šiestich zložiek: Social, Inspiration, Help application, Games, Photography a Random.






V zložke ''Social'' mám aplikácie:
-Facebook
-Messenger
-Twitter
-Instagram
-Ask
-Youtube
-Blogger
-Snapchat
-Google +
-Hangouts
-Gmail
-Tumblr




Môj Facebook...



...Twitter...



 ...Instagram...



...Ask...



...Youtube...




...Blogger...




...Google +...



...Tumblr.





Ako ďalšiu tu mám zložku ''Inspiration''. V tejto zložke mám H&M, Fashionlista a We♥It.




V applikácii H&M môžete nájsť všelijaké oblečenie z H&M (logické :D). Ak sa vám nejaké oblečenie páči, môžte si ho pridať do wishlistu čiže do zoznamu želaní. Síce H&M nemá ešte e-shop, ale niekedy v roku 2015 už bude fungovať.




Ďalej tu je appka s názvom Fashionlista-je to vlastné móda ktorou sa môžte inšpirovať a môžte nájsť nejaké oblečenie a cez neho sa presmerovať na ten shop kde si ho môžte následne kúpiť.




Cez We♥It  hľadám inšpiráciu, sú tam rôzne diy, citáty, móda atď.



Ako ďalšiu tu mám zložku ''Games'' v ktorej mám len jednu hru (ostatné hry sú na tablete). Táto hra je bojová a hrá sa cez internet. Väčšinou to hrávajú chlapci lenže mňa proste bojové hry bavili odjakživa (jojo som iný typ dievčaťa).








Zložka ''Photography'' obsahuje:
-Cymeru
-Normal fotoaparát
-Gif Me
-Galériu
-No crop
-Retricu
-Powercam
Ps: To skopírované do schránky si nevšímajte. :D






 Aplikácia Cymera je vážne úžasná aplikácie, kde môžete upravovať fotky- môžte si aj pridať vlasy, makeup, vytvoriť meme obrázky, pridať nejaký filter... a kopu vecí. Väčšinou si fotky upravujem v tejto appke.





 V Gif Me môžete robiť svoje vlastné gify-potom aj upravovať rýchlosť a zmeniť efekt gifu. Jedna ukážka gifu hore. :D





No Crop- každý kto má Instagram pochopí, načo je táto aplikácia. Vždy keď pridávate fotku musíte ju orezať a mňa to tak štvalo že som si stiahla túto aplikáciu. Koho to tiež štve tak si stiahnite túto app a bude po probléme.






 Ďalej je tu retrica- proste fotoaparát s efektami... Asi každý pozná.



Powercam je môj najobľúbenejší fotoaparát pretože tam má pekné filtre. Je ich tam dosť ale ajtak môj najobľ. je Holiday.


V zložke ''Help Application'' mám samozrejme prekladač, poznámky a kalkulačku.  











A ako poslednú zložku tu mám ''Random''. Nachádza sa tam:
-Klávesnica Emoji
-Instameter
-Clean Master
-CM security
-DU speed booster
-Battery Doctor
-My Day




Klávesnica Emoji je klávesnica, so smajlíkmi. Môžte si nastaviť akú chcete klávesnicu (modrú, ružovú) alebo donej dať svoj vlastný obrázok z galérie ako mám ja.




Cez Instameter môžete zistiť kto vám zrušil sledovanie (unfollow) alebo napr. kto ťa nezačal sledovať i presto, že ho ty sleduješ. A ak si kúpite službu pro tak môžte vidieť kto si vás blokol alebo kto vám najviac dáva likov...






Ďalej sú tu aplikácie ako CM security (antivírus), Clean Master (vyčistí vám pozostatky v mobile atď), DU Speed Booster (niečo ako antivírus a odstaňovač pozostatkov spolu) a Battery Doctor (pomáha baterke).





A posledná aplikácia je tu My Day. Táto app odpočítava dni/mesiace do nejakej udalosti ktorú si tam nastavíte (ja tam mám zatiaľ iba 5 udalostí).



A potom tam mám už také nezaujímavé appky ako mapy, sms, pomocník...


Tak to je všetko, dosť som si dala s týmto článkom námahy. Kto ho dočítal je fakt macher! :D Inak ak si niektorý všimli fotky (screenshoty) som fotila v štvrtok. V štvrtok som to už nestihla vydať a v piatok som bola preč takže to dávam až v sobotu. Hádam sa vám článok páčil. ♥

♥Každý komentár, sledovanie či + poteší.♥

PS: Ďakujem vám za 3600 zobrazení. ♥ Veľmi si to vážim.


PS1: Prajem vám pekný zvyšok víkendu.

xoxo Nelly

8 komentárov:

  1. Ten fashionlista vypadá fakt dobře :)
    Jinak máš všechno hezky a přehledně uspořádané :)

    http://carolinemax.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky mám už nějakou dobu Samsung a jsem s ním opravdu spokojená ;)

    U aplikací se snažím dívat, jestli nejsou zbytečně "zvědavé", protože ke každé se dá najít alternativa, která neproleze uživateli celý telefon a nesbírá zbytečně o něm data. (Psala jsem o tom článek i na blogu, tedy na tom mazaný králíček, mám ještě druhý kosmetický makeupmania.cz).
    Já dneska používám telefon spíš víc pracovně, takže do něj zbytečně nestahuju apky na volný čas, ale vždycky se ráda podívám (inspirace není nikdy dost ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samsung je podľa mňa super telefón. Ja mobil používam skôr zas na ten voľný čas a tak. :)

      Odstrániť
  3. Máš strašně hezký vzhled vnitřku telefonu a bezvadný appky!:)
    PS : Já taky hraju SF game a sem ráda že nejsem sama :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný článek :).
    Mě osobně nejvíce zaujala tak applikace Fashionlista :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár. ♥