1. 2. 2015

Haul- January

Ahojte baby!


Dneskajší článok ako už aj vidíte v názvu tohto článku je haul! Od rána som behala sem a tam po obchodoch. Nohy ma nehorázne bolia ale stálo to zato. Celé poobedie som strávila len nakupovaním a veľmi sa mi nechcelo pustiť dnes do tohto článku ale po niekoľkých hodinách spánku, plná energie sa púšťam samozrejme s čajíkom dotoho! :)
Ps: Predom sa ospravedlňujem za kvalitu fotiek.  




KOZMETIKA

















Pump Up Booster Mascara od Miss Sporty (Dm)


 Dlhšie som hľadala maskaru ktorá mi bude vyhovovať. Opýtala som sa maminy akú maskaru používa. No a ona mi povedala práve túto, vyskúšala som ju a keď som si našporila išla som si ju kúpiť. Myslím, že táto maskara je úžasná. Článok (recenzia) o nej coming soon!
Stála: 3,49€



Dream Fresh BB cream od Maybelline (Dm)


 Tento úžasný BB cream som chcela skúsiť už fakt dlho! Vypadal lákavo. Ale trošku som váhala nad kúpou kedže je trošku drahší. Recenziu určite naň budem písať.
Mám: Light
Stál: 7€



Affinimat powder od Maybelline (101 drogérie)


Tento púder som si pôvodne kúpiť nechcela pretože som si chcela kúpiť púder od NYC. Išla som do 101 drogérie, našla som značku NYC a púder nikde... Bola som dosť z toho sklamaná a kedže sa mi môj starý púder Stay Matte úplne zničil, musela som si nejaký kúpiť. Tak som dala na značku Maybelline kedže je to moja najobľúbenejšia značka. Tak uvidíme...
Mám 20 Nude Beige. :)
Stál: okolo 4-5€



Korektor Fit me od Maybelline (z USA)


Fit me korektor je úplne bombastický! Našla som ho prostredníctvom jedného videa no a v drogériach na Slovensku (alebo aspoň v mojom meste) ho nemajú tak mi ho teta proste priniesla z USA. Super zakrýva a celkovo myslím že Maybelline má super produkty. Nájdete ho aj TU.
Mám: 10 Light
Stál: okolo 5-7€



Eos z (USA)


Už určite každý počul o slávnom Eose. Chcela som ho vyskúšať aby som vedela či si ho niekedy v budúcnosti ešte kúpim. Síce veľmi nehydratuje ale vôňa je super! Inak budem písať článok Eos vs. Baby Lips! Mne tento Eos kúpila teta v USA no ale dá sa nájsť na rôznych e-shopoch (napr. na stránke eos-balzam.sk).
Mám: Strawberry Sorbet
Stál: 8€ (9,04 $)


 Štetec na korektor/ očné tiene (Dm)


Našla som ho v Dm a kedže sa mi pár eur zvýšilo, tak som si ho kúpila. Musím povedať že je fakt dobrý! Má jemné štetinky nie sú také nepríjemné na tvári (hádam chápete čo myslím). Budem ho používať na korektor pretože ja očné tiene nepoužívam. Každému odporúčam.
Stál: 2,99€



Baby Lips od Maybelline (Dm)


Štvrtý Baby Lips v mojej zbierke! Podľa mňa Baby Lips je fakt veľmi dobrý či už vôňou alebo hydratáciou. Tento je síce farebný, ale na perách vôbec nič nevidno a to ma mrzí. Určite si plánujem kúpiť aj tie posledné dva (oranžový a zelený).
Mám: Peach Kiss
Stál: 2,19€



Sprej od Nivei (Tesco)



Obyčajný sprej od Nivei. :) Veľmi krásne vonia. 
Mám: Violet Senses
Stála: 2-3€



Tužka na obočie od Catrice (Dm)


V jednom článku (článok TU) som spomínala že mi moja čierna tužka na obočie nevyhovuje a tak som si kúpila hnedú tužku od Catrice. Už som ju skúšala a táto mi vyhovuje (aleluja). :D Má aj lepší štetec na obočie (3 obrázok). No proste Catrice.
Mám: 020 Date With Ash-ton
Stála: okolo tých 3€



Voňavka od JLove (z USA)


Ďalšia vec ktorú mi priniesla moja milovaná teta. Táto voňavka je od JLove (Jennifer Lopez). Má takú sladkú vôňu-ja mám také vône veľmi rada.
Stála: myslím že okolo 11€ (12,44$)



Lak na nehty od Maybelline (Dm)


Zbožňujem takúto ružovú farbu! Je taká cukríčková (neviem ako ju inak povedať :D). Mala som podobnú farbu od Avonu ale už sa mi minula. Myslím, že laky od Rimmelu sú super, keď si ich chcem odlakovať tak zídu rýchlo a vydržia na nehtoch celkom dlho. Ešte mám jeden lak od Rimmelu ale červený. 
Mám: 227 New Romantic 
Stál: 3,50€



Odličovacie obrúsky od Balea (Dm)


Predtým som používala len normálne odličovače (Bioderma, Garnier) no a chcela som skúsiť aj obrúsky. Kúpila som si tieto od Balei a skúsila ich. Najskôr bolo v pohode keď som si začala tým zmývať tvár ale keď som si začala zmývať oči začali  ma štípať. Tak som si ich opláchla vodou a všetko prestalo. Určite to nemusí platiť pre vás ale mňa začali. Neviem či to budem používať ale myslím že asi si kúpim odličovač od Garnier. :) Obrúskov je tam 25 a sú s vitamínom E. Ale musím uznať celkom pekne voňajú! :)
Stáli: 1,79€



Tak toto boli posledné kozmetické veci a teraz na tie ostatné (tých veľa nieje).
OSTATNÉ




Batman tričko 



Yay Batman tričko! Toto tričko mi dala moja teta (áno stále teta, teta :D) na predčasné narodeniny . Neviem z ktorého obchodu je pretože mi už ho dávnejšie kupovala tak proste zabudla. Ale priniesla mi ho z USA.
Stálo: okolo 13-14€



Taška Tres Cool


No nieje božská? Už viem čo si idem zobrať do školy namiesto tašky. :D
Stála: 7€



Tablet od Lenova 


Minulý rok som na narodeniny dostala tablet ktorý sa mi po týždni pokazil takže tu mám nový. Je od Lenova a zhoda náhod mám aj od Lenova notebook. Hádam sa mi už nepokazí. A mám ho v takomto 'moustache' púzdre.





Tak to je všetko! S týmto článkom som si dala dosť práce. :) 
A čo vy? Aká je vaša najobľúbenejšia vec ktorú ste si kúpili v januári?


Spoiler! Tešte sa nabudúci
článok! (recenzia)


















♥Každý komentár, sledovanie aj + poteší.♥

xoxo Nelly





2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár. ♥