9. 2. 2015

Baby Lips or Eos?!

Ahojte baby,


Na tento článok som sa tešila a konečne som sa k nemu dopracovala. Mala som toho veľa a týždeň som nevydala žiadny článok. Článok 'Baby Lips alebo Eos' bude zameraný na plusy a mínusy a oveľa ďalšieho! Hádam sa vám bude páčiť.  ♥




Baby Lips: Tieto úžasné balzamy sa k nám dostali v júni 2014. Hneď ako dorazili, musela som si ísť kúpiť aspoň jeden (kúpila som si ružový). Doteraz mi tento ružový Baby Lips vydržal. Dorazilo k nám 6 balzamov:                          

Bezfarebné:
- Hydrate (modrý)
- Intense Care (žltý)
- Mint Fresh (zelený)

Tónované:
- Pink Punch (ružový)
- Cherry Me (oranžový)
- Peach Kiss (fialový)

Mňa najviac zaujal Intense Care a Cherry Me. Doma mám štyri balzamy a to: Hydrate, Intense Care, Pink Punch a Peach Kiss. Plánujem si kúpiť aj tie posledné dva. A môj názor na Baby Lips? Super balzam ktorý dlho vydrží a krásne vonia i hydratuje.





Eos: Eosy k nám ešte nedorazili a to je škoda. Sú to:

- Pomegranate Raspberry: Granátové malina/jablko
- Summer Fruit: Letné ovocie
- Strawberry Sorbet: Jahoda
- Lemon Drop: Citrón
- Sweet Mint: Mentol
- Blueberry Acai: Čučoriedka
- Fresh Watermelon: Melón (červený)
- Passion Fruit: Marakuja
- Medicated Tangerine: Mandarinka (liečivý)
- Honeysuckle Honeydew: Melón (žltý)
- Vanilla mint: Vanilka
- Coconut Milk: Kokosové mlieko
Ja mám Strawberry Sorbet. ♥



Hodnotenie

EOS

Vôňa:  nádherná
Vzhľad: 
Trvácnosť: x 2 hodiny
Výdrž: 
Chuť: 
Farba: x 
UV ochranný faktor:  15
Cena: x 7-15€

•Vôňa: Keď som si čuchla k Eosu mojej kamarátky, voňal naozaj úžasne! Vôňa je podľa mňa super.
•Vzhľad: Eos má fakt nezvyčajný tvar ako iné balzamy. Je to pekné ale keď oco uvidel tento Eos hodil to o zem pretože si myslel že je to hophopka. (:DD)
•Trvácnosť: Hydratácia a trvácnosť Eosu je fakt nulová-necítiť ho ani na perách a ani dlho na nich nevydrží (mne vydržal okolo tých dvoch hodín, dve a pol hodiny). V tomto ma sklamal a to fakt poriadne.
•Výdrž: Eos mám asi jeden-dva týždne a ani sa nemíňa- výdrž je v pohode.
•Chuť: Mňamky! Chutí to skvele (haha ha :D). Ale vážne to chutí skvele aspoň ten môj. 
•Farba: Nemá farbu.
•UV ochranný faktor: Niekde som sa dočítala, že Eosy majú UV ochranný faktor 15 a to je dobre.
Cena: Začo vlastne dávame 15€? Za vzhľad? Najskôr som si myslela že to stojí tak okolo 2-5€. Fúha, no môj názor...

Moje hodnotenie: 8/10
-Vytkla by som trvácnosť/ hydratáciu, farbu a hlavne cenu.






Baby Lips

Vôňa: ✓ pekná 
Vzhľad: 
Trvácnosť:  5 hodín
Výdrž: 
Chuť: 
Farba: 
UV ochranný faktor:  20
Cena: ✓ 2-4€

•Vôňa: Tak ako aj Eos, Baby Lips má úžasnú vôňu.
•Vzhľad: Vzhľad je pekný ale nie je to nič úchvatné.
•Trvácnosť: Baby Lips vydrží dosť dlho. Ja si ho dávam na noc a keď sa ráno zobudím ešte stále ho cítim na perách. Hydratuje tiež dobre.
•Výdrž: Pink Punch (ružový) mám už od júna a stále ho mám dostatok takže výdrž je super.
•Chuť: Chutí tiež tak dobre ako aj Eos. 
Farba: Farby Baby Lipsov sa mi páčia hlavne Pink Punch. Myslím si, že Peach Kiss ani nevidno že by to bol tónovaný balzam. Ale inak všetko v pohode.
•UV ochranný faktor: Má pomerne dosť vysoký ochranný faktor (až 20)!
•Cena: Podľa mňa nie sú drahé, lebo ja som ich v mojom meste našla za 2,19€ (60,71 CZK).


Moje hodnotenie: 9/10
-Neviem čo by som týmto balzamom vytkla. Asi len to že pri pití (jedení...) sa zmijú.


Takže u mňa vyhráva jednoznačne Baby Lips. :) Baby Lips alebo Eos? Ktorý máte radšej a akú vôňu? 

Inak založila som si nový Ask (Click HERE) preto aby ste mi v ňom mohli písať otázky (ale s hashtagom: #NellysaBlogAsk !) a ja potom budem odpovedať na ne v článku. 


♥Každý komentár, sledovanie či + poteší.♥
--> Minulý článok
Ps: Ďakujem za 3000 zobrazení. ♥ Ešte si pamätám ako som si priala mať ako vianočný darček 1300 zobrazení :D ♥ A áno chystám Giveaway ale ešte neviem kedy (viac už vravieť nejdem). :-)


xoxo Nelly



13 komentárov:

  1. dovolim si nesuhlasit, baby lips su oproti eosu najhorsie balzamy ake som mala. strasne ma sklamali a nechapem preco je okolo nich tolko rozruchu, ked je to vlastne klasicky balzam z drogerky. eos je podla mna nieco do coho sa naozaj oplati investovat a nemozes porovnavat vydrz cez den a v noci, pretoze cez den rozpravas, jes, pijes a v noci s nimi nehybes. fakt sa ti zda 2,5 hodiny malo? mne baby lips vydrzia max. 20 minut, eos asi hodinu a pol, skus si dat na noc eos a garantujem ti, ze ho tam rano budes citit. nehovorim, ze

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím s Nelou :) Baby lipsy sú pre mňa oveľa lepšie a myslím si ,že nie každému vyhovuje to isté takže 100 ľudí 100 chutí :)

      Odstrániť
  2. ja osobne ich mám 5 :D rozkošné obaly majú všetky, čo je musím sa priznať jeden z hlavných dôvodov prečo som si ich kúpila. Na Pink Punch ma celkom štve že sa z neho celkom ulamujú kúsky čo mi síce až tak nevadí kedže sa mi nepraskajú pery, inak by mi to to popraskané asi zvýraznilo:D ale voní krásne a aj tá farba je pekná. Tie bezfarebné a cherry kis sa mi páčia najviac.. keby mi ten mintový nesmrdí kúpila by som si asi aj ten:D a eos som ešte neskúšala je mi ľúto dať zaň toľko peňazí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tiež bolo ľúto dať toľko peňazí za jeden balzam... ale pekne vonia a stále keď si ho dám si oblizujem pery. :D :D Ja mám s Pink Punch to isté, tiež ma to štve. Mne práveže ten mintový vonia ale každému vyhovuje niečo iné.
      Ďakujem za komentár. :)

      Odstrániť
  3. Já jsem si teda eos zrovna objednala, tak jsem zvědavá. Jinak, baby lips mám 3 a nejradši mám hydrate, a mám ještě intensive care a peach kiss, který mě teda naprosto zklamal, protože se mi po něm totálně zhoršili rty, ale asi každému vyhovuje něco jiného :)
    Jinak, ta cena u eos, jako vážně?! Za co tolik peněz proboha?:D
    Pěkný článek:) byla bych ráda, kdyby ses koukla na můj blog:)
    www.dennycanton.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne práveže Peach Kiss vyhovuje a je dobrý ale ako si povedala, každému vyhovuje niečo iné. A ďakujem určite sa na tvôj blog pozriem. :)

      Odstrániť
  4. Ahoj, já osobně mám "jen" 2 baby lipsy, a velice mi vyhovují. Mají, jak si psala, dlouhou výdrž, a navíc krásně voní. Mám teď v plánu objednat si eos strawbery sorbet, ale je mi celkem líto těch peněz za to 😣😊
    Bezi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Strawberry Sorbet veľmi krásne vonia a celkom dobre aj chutí ale tá hydratácia je fakt hrozná. Mne ich bolo tiež ľúto no čo už skúsila som uvidíme či si kúpim aj nabudúce. :)

      Odstrániť
  5. Baby Lips sú veľmi dobré balzamy/pomády. Som veľmi rada že prišli na Slovensko, síce až po troch rokoch aj viac, no ale to nevadí. Škoda že tu nemáme viac kolekcií. EOS som neskúšala a som veľmi rada že som našla tento príspevok, pretože som nevedela či si ho mám kúpiť alebo nie. Nuž, je veľmi drahý takže nie. Veľmi dobrý príspevok!
    Od Baby Lips tiež milujem Mint Fresh.:3
    Máš úžasný blog, dávam ti follow!
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňa nelákajú ani jedny.. Konečne sa na babylips začali objavovať aj negatívne recenzie, doteraz som mala pocit, že ich všetci milujú len preto, že ich podostávali slávne blogerky a ako to už býva zvykom - všetci sa tu správajú ako hlúpe ovce... o EOSe som už tiež nespočetne krát počula, že vôbec nie sú také dobré ako sa tvária, hydratácia nula bodov a že strašne rýchlo zliezajú z pier. neviem, ale keď za niečo zaplatím dvojnásobnú sumu tak by som čakala, že budú účinkovať. ale opäť ich asi všetci milujú len aby boli IN.. :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím. Eos som chcela skúsiť kedže väčšina blogeriek či dokonca moje spolužiačky vraveli aký je úžasný. No sklamal ma a už si ho nekúpim. Baby Lips mi nejaké vyhovujú a nejaké nie. Ale stále si myslím že sú lepšie ako eosy. Sue, ďakujem za komentár. :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár. ♥