26. 12. 2014

What I got for Christmas?

Ahojte baby!


Prosím, tento článok neberte ako formu vychvaľovania. Chcela som napísať nejaký článok ale nenapadalo ma o čom mám písať. A veľa Youtuberok/ Blogerok urobilo vlastne video/článok o tom, aké dostali darčeky tak som si povedala že je to dobrý nápad. Nieže by som opakovala, ale chcela som napísať čo som dostala pod stromček skoršie. :)


-Ňuňatého plýšiaka. Ďakujem Radka. ♥



 -Tieto tri laky. Prvý je ružovo-červený. Druhý je obyčajný bez farby určený na rast nehtov a tretý je fialový.

-Myš na počítač.

 -Notebook: veľmi som ho potrebovala a som rada, že som ho dostala. ♥ Je môj vlastný takže budem mať viac času na písanie článok. ♥

 -Baby Lips- Intense Care. ♥

 -Sprej.

 -Legíny: sú obyčajné čierne zateplené a veľmi pohodlné. Prepáčte za obrázok, zle som ich odfotila. 

 -Krásne pyžamo. :3

 -Tieto dva úžasné hrnčeky- jeden (vľavo) od rodičov a druhý (vpravo) od kamarátky. ♥

 -Knihu The Hunger Games (Hry o život). ♥♥♥ Je to celá trilógia (takže sú tam vlastne všetky časti). ♥ Som veľký fanúšik THG (keď dočítam knihu čakajte na recenziu). ♥ 

 -Taška v ktorej bol: lak na vlasy, kondicionér a šampón.

 -Čiapky Bad Hair Day a I just love weekend (v preklade zlý vlasový deň (:D) a Ja len milujem víkend).

-A samozrejme ponožky.


-A ešte darčeky ktoré som neodfotila: sladkosti, bunda, peniaze.

PS: Veľmi som si priala k Vianociam, aby som mala na blogu 1300 videní. Teraz mám 1500. ♥ Veľmi, veľmi ďakujem. ♥

To je všetko čo som dostala. Hádam sa vám článok páčil no čo, čo ste dostali vy?  :) 
xoxo Nelly





8 komentárov:

Ďakujem za každý komentár. ♥