6. 12. 2014

Interview with Viktorka!

Ahojte baby!

Dneska som si pre vás pripravila rozhovor so špeciálnou osobou! Je veľmi sympatická, talentovaná, milá a veľmi dobre sa s ňou robil rozhovor. :3 Veľmi som sa potešila keď mi napísala že somnou urobí rozhovor. Jej meno je Viktorka a kto ju ešte nepozná:
Meno: Viktória Poliaková
Vek: 14 rokov
Stav: Nezadaná
Facebook: TU
Blog: TU
Tak hádam sa vám článok (rozhovor) bude páčiť. ❤ xoxo Nell

1) Koľko času tráviš na blogu?
Vika:  Na blogu väčšinou trávim 3 hodinky týždenne ako je to podľa toho aký druh článku píšem. Keď píšem nejakú recenziu tak si na tom dávam dosť záležať ale keď píšem niečo kecacie alebo nejaký tag tak mi to trvá 15 min. :D No najviac času trávim na blogu teraz pretože plánujem vianočnú edíciu ktorá sa vlastne už začala a je s ňou dosť práce. :)

2) Kto alebo čo ťa viedlo k blogovaniu?
Vika: Ono to bola letná nuda. :) Ten blog vlastnili dve osoby ja a jedna baba lenže sa mu nedarilo a vôbec ju to prestalo baviť asi prenechala mi ho a potom  to už išlo. :D

3) Vedia tvoja rodina/ kamarátka píšeš blog? Čítajú ho? ^^ 
Vika: Rodičia vedia že nejaký blog mám musela som im nejako vysvetliť tie balíky čo mi chodili domov zadarmo...ale nevideli ho. :D BFF a ešte nejaké baby vedia o ňom od začiatku a pravidelne ho čítajú a samozrejme BFF mi s ním asi najviac pomáha. A niektorí ľudia sa o ňom dozvedeli sami. Ináč pozdravujem spolužiačku Gitku. :D

4) Koľko času ti trvá napísať a upraviť článok? ^^
Vika: No ono je to podľa toho aký článok to bude. :D Kecacie články polhodinu a recenzie atď nejakú hodinu a pol (fotenie, upravovanie fotiek, písanie článku).

5) Čo plánuješ robiť cez zimné prázdniny? ^^
Vika: Oddychovať... :D Ale nie nemám ešte vytvorené  nejaké plány bude to spontánne.

6) Tešíš sa na Vianoce? Máš už nakúpené darčeky?
Vika: Teším sa na ne od Októbra a teším sa na ne strašne. ♥ Z časti áno už mám dokúpiť iba 3 to hlavné mám.

7) Tvoje 3 obľúbené kozmetické výrobky? ^^
Vika: 1. Baby lips 2. Bioderma micelárna voda (tá zelená) , parfém justin bieber the key.

8) Počula si už o novej limitovanej edícii od Essence: "Bad girl, Good girl"? Máš z nej nejaký produkt (rúž, linku...)? :)
Vika: Áno, áno počula. :) Ale nemám žiadnu produkt z tejto kolekcie a popravde ma ani moc neláka.

9) Máš umelé alebo prirodzené nehty? :)
Vika: Prirodzené. :)

10) V poslednom článku ktorý so vydala si spomínala že plánuješ vydať Vianočnú edíciu ktorá bude obsahovať 11 článkov. Prezradíš nám o čom bude aspoň jeden článok? :3
Vika: Haha. :) Jeden článok z nej som už postla volá sa zimný wishlist a samozrejme nebudú chýbať diy, outfity, nejaké recepty a ostatné uvidíte časom. :D



Ďakujem za rozhovor veľmi pekne. :3

Ps: Užite si ešte Mikuláša! ♥ Tak to je všetko majte sa! ❤
Páá! ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár. ♥